معرفی و بررسی جدیدترین اپل واچ آیفون

بررسی جدیدترین اپل واچ آیفون | معرفی 3 مدل برتر سال 2024

نویسنده: afsaneh.m

منتشر شده در 24 شهریور, 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه

جدیدترین اپل واچ آیفون کدام است؟ چه ویژگی‌هایی دارد و چه زمانی عرضه می‌شود؟ در مقاله امروز قرار است به سؤالات مطرح شده در مورد جدیدترین اپل‌واچ‌های آیفون بپردازیم. در این راستا ابتدا سه مدل از جدیدترین اپل‌واچ‌های کمپانی اپل را معرفی کرده، سپس به شرح مشخصات ظاهری و فنی هر کدام می‌پردازیم و باتوجه‌به موارد گفته شده، آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم.

کمپانی اپل بار دیگر قدرت خود را به رخ جهانیان کشید و با تولید و ساخت سه مدل از بهترین و کارآمدترین محصولاتش، قدرت، توانایی و شهرتی چندین برابری را از آن خود کرد. این شرکت ابرقدرت جهانی، هم‌زمان با تولید و رونمایی از محصولات بی‌بدیل خود مانند ایرپاد مکس و گوشی‌های رده آیفون 16 در سال 2024، پرده از شاهکاری بی‌نظیر برداشت و از سه مدل از آخرین مدل اپل واچ آیفون خود رونمایی کرد.

اپل‌واچ‌ها، گجت‌های پرکاربردی هستند که امروزه در قالب یک ساعت‌مچی، با طرح‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تولید یا ساخته می‌شوند. اپل‌واچ‌ها یا به‌اصطلاح اسمارت‌واچ‌ها دارای صفحه‌نمایش‌هایی لمسی هستند و به طور کامل قابلیت‌های یک گوشی هوشمند را دارند.

کمپانی‌های مختلفی هرساله وارد یک رقابت جهانی می‌شوند و اقدام به تولید این ساعت‌ها با مدل‌هایی جدید و حرفه‌ای که مطابق با تکنولوژی روز دنیا هستند، می‌کنند. یکی از این برندها که می‌توان نام آن را در میان سه برند اول جهان در حوزه تکنولوژی یافت، کمپانی اپل است. این شرکت امسال با سه مدل از بهترین اپل‌واچ‌های خود وارد میدان شده است و مثل همیشه از رقبای قدرتمند خود پیشی گرفته است.

 

مطالب مرتبط که ارزش خواندن دارند: معرفی و مشخصات گوشی آیفون 16  ….. معرفی ایرپاد مکس اپل و بررسی مشخصات آن

 

معرفی جدیدترین اپل واچ آیفون| آشنایی با سه تا از آخرین‌مدل‌ها

در این بخش به معرفی و بررسی سه مدل اپل‌واچ که هرکدام به‌نوعی، به‌عنوان جدیدترین اپل واچ آیفون شناخته می‌شوند می‌پردازیم و مشخصات آن‌ها را شرح می‌دهیم.

 

اپل واچ SE2 (نسل دوم) آیفون

اولین اپل‌واچی که از آن به‌عنوان جدیدترین اپل واچ آیفون یاد می‌شود، اپل‌واچ SE2 است. این اپل واچ آخرین مدل اپل واچ آیفون از سری اپل‌واچ‌های SE است که توسط کمپانی اپل ساخته شده است.در ادامه مشخصات اپل واچ se2 را خواهیم شناخت.

این اپل‌واچ دارای دو سایز صفحه‌نمایش با قطرهای 40 و 44 میلی متر است. جنس فریم این اپل واچ از آلومینیوم است و در سه رنگ مشکی براق، صدفی و نقره ای ساخته شده است.

ناگفته نماند شرکت اپل از سایز کوچک‌تر این اپل‌واچ به‌عنوان گزینه‌ای عالی برای کودکان نام‌برده است.

اپل‌واچ SE2 در حال حاضر به‌صورت پیش‌فروش روی سایت رسمی اپل قرار دارد. به گفته این کمپانی قرار است تا اواسط پاییز 2024، برای فروش در دسترس عموم قرار بگیرد.

 

اپل واچ سری 10 آیفون

اپل‌واچ دیگری که به‌عنوان جدیدترین اپل واچ آیفون یا آخرین سری اپل واچ آیفون معرفی شده است، اپل‌واچ سری 10 نام دارد.

مشخصات اپل واچ سری ۱۰ به شرح زیر است:

این اپل‌واچ با فریم‌هایی از جنس آلومینیوم و تیتانیوم آینه‌ای ساخته شده است. فریم‌های آلومینیومی آن دارای رنگ‌های مشکی، رز گلد یا بژ و نقره‌ای هستند و فریم‌های تیتانیومی آن رنگ‌های زغال‌سنگی، طلایی و بژ دارند. این اپل‌واچ نیز مانند

اپل‌واچ SE2 در دو اندازه ساخته شده است و دارای صفحه‌نمایش‌هایی با قطر 42 و 46 میلیمتری است. در بین انواع اپل واچ های آیفون این اپل واچ بزرگ‌ترین و نازک ترین صفحه نمایش را دارد.

اپل‌واچ سری 10 نیز به‌عنوان آخرین سری اپل واچ آیفون، فعلاً به‌صورت پیش‌فروش روی سایت رسمی اپل قرار دارد و قرار است در پاییز 2024، در دسترس عموم قرار بگیرد.

 

اپل واچ اولترا ۲

جدیدترین اپل واچ آیفون که در حال حاضر در سایت رسمی اپل از آن رونمایی شده است اپل‌واچ اولترا 2 است. در ادامه مشخصات اپل واچ اولترا 2 را باهم مرور می‌کنیم.

اپل‌واچ اولترا دارای صفحه نمایشی با طول و عرض 44 در 49 میلیمتر و وزن 61.4 گرم است. فریم یا قاب این اپل‌واچ از جنس تیتانیوم درجه 5 است و در با دورنگ مشکی و طبیعی (بژ) ساخته شده است.

اپل‌واچ اولترا 2 آخرین مدل اپل واچ آیفون است که مانند دو مدل قبلی، در حال حاضر به صورت پیش‌فروش روی سایت اپل قرار دارد. کمپانی اپل قرار است این اپل واچ را نیز در پاییز 2024 در دسترس عموم قرار دهد.

 

مقایسه ویژگی‌های جدیدترین اپل‌واچ‌های آیفون

بعد از معرفی جدیدترین اپل واچ آیفون یا بهتر بگوییم اپل‌واچ‌های جدید آیفون، نوبت به بخش جذاب و پرطرف‌دار بررسی و مقایسه ویژگی‌های آن‌ها می‌رسد.

تمام گجت‌هایی که توسط شرکت اپل ساخته می‌شوند دارای فناوری‌های پیچیده‌ای هستند که به طور کامل با تکنولوژی روز مطابقت دارد. استفاده از فناوری روز دنیا این گجت‌ها را تبدیل به یکی از کارآمدترین ابزارهای روزمره کرده است. این فناوری‌ها در اپل‌واچ‌های جدید آیفون نیز به‌وفور به چشم می‌خورد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای آن‌ها فراهم کرده است.

در ادامه ویژگی‌های سه اپل‌واچ معرفی شده را با هم مقایسه کرده‌ایم.

 

نمایشگر

اپل‌واچ اولترا ۲: این اپل‌واچ که می‌توان از آن به‌عنوان آخرین مدل اپل واچ آیفون یا جدیدترین اپل واچ آیفون یادکرد مجهز به صفحه نمایشگری LCD و باکیفیت به نام رتینا است. علاوه بر آن، این اپل واچ در تنظیمات صفحه نمایش خود علاوه بر گزینه های عمومی، دارای گزینه “همیشه روشن” نیز است.

در میان سه اپل‌واچ جدید آیفون، صفحه‌نمایش اپل‌واچ اولترا ۲، با داشتن 3000 نیت (واحد اندازه گیری روشنایی)، بیشترین میزان روشنایی را دارد. با این قابلیت به راحتی می توان از جدیدترین اپل واچ آیفون زیر نور خورشید نیز استفاده کرد بدون اینکه نگرانی بابت محدود شدن دید وجود داشته باشد.

اپل‌واچ سری ۱۰: اپل‌واچ سری 10 آیفون نیز مانند اپل واچ اولترا 2 از نمایشگر ال سی دی رتینا برخوردار است. نمایشگر این اپل واچ نیز دارای قابلیت همیشه روشن است. و از میزان روشنایی تا 2000 نیت پشتیبانی می کند.

اپل‌واچ SE2: در میان سه مدل آخر اپل‌واچ‌های آیفون، نمایشگر اپل‌واچ SE2 کمترین امکانات و میزان روشنایی را دارد. علی‌رغم دو مدل دیگر، صفحه‌نمایش این اپل‌واچ از قابلیت “همیشه روشن” پشتیبانی نمی‌کند. نمایشگر آخرین مدل اپل واچ آیفون از سری SE با دارابودن 1000 نیت، کمترین روشنایی را دارد.

 

عمر باطری

اپل‌واچ اولترا ۲: این اپل‌واچ به عنوان جدیدترین اپل واچ آیفون ،با داشتن بیشترین طول عمر باطری، بهترین گزینه برای کسانی است که نیاز به استفاده طولانی‌تری از این اپل‌واچ دارند. باطری اپل‌واچ اولترا ۲ در حالت معمولی تا 36 ساعت و در حالت معمولی کم مصرف تا 72 ساعت شارژ نگه می دارد. در صورت استفاده در فضای باز نیز تا 17 ساعت می توان روی باطری این اپل واچ حساب کرد.

اپل‌واچ سری ۱۰: بعد از اپل‌واچ اولترا ۲، اپل‌واچ سری 10 آیفون به‌عنوان جدیدترین اپل واچ آیفون شناخته می‌شود. باطری این اپل واچ که آخرین سری اپل واچ آیفون است در حالت استفاده معمولی تا 18 ساعت و در حالت کم مصرف تا 36 ساعت قابلیت حفظ شارژ دارد.

اپل‌واچ SE2: از نظر عمر باطری، اپل‌واچ SE2 در جایگاه آخر قرار دارد. باطری این اپل‌واچ در حالت استفاده معمولی تنها تا 18 ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارد.
اپل‌واچ اولترا ۲ و اپل‌واچ سری 10 از شارژ به‌عنوان آخرین مدل اپل واچ آیفون، از حالت شارژ سریع پشتیبانی می کنند در حالی که اپل واچ SE2 این قابلیت را ندارد. سرعت شارژ این اپل واچ در 1.5 ساعت تا 80 درصد است.

 

ماندگاری و مقاومت

اپل‌واچ اولترا ۲: مقاوم در برابر آب تا 100 متر، مقاوم در برابر گرد و غبار ، امکان غواصی تفریحی تا عمق 40 متر، مقاوم در برابر بخش های فرعی مانند افتادن از ارتفاع، دمای بالا، دمای پایین، شوک دما، غوطه وری، یخ زدن یا ذوب، برف و باران و شوک و لرزش

اپل‌واچ سری ۱۰: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر ، مجاز به استفاده در حین شنا، مقاوم در برابر گرد و غبار

اپل‌واچ SE2: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر و مجاز به استفاده در حین شنا

 

در مقاله امروز به معرفی جدیدترین اپل واچ آیفون پرداختیم و مشخصات 3 مدل از آخرین مدل اپل واچ آیفون را با هم مقایسه کردیم. به زودی با آپدیت‌های جدیدتر برمی‌گردیم.

d1af2c79e3c5f82c415a43bcb6d4c78c?s=96&d=mm&r=g در آی تی پاژ
نوشته شده توسط: afsaneh.m

دیدگاه خود را بنویسید